متوسطه دوره اول

اولین دوره مسابقه علمی ریاضی - علوم

برای پایه های هفتم - هشتم - نهم 
این مسابقه در دو مرحله به صورت آزمایشی (به صورت برخط در سامانه بهساموز) و سپس مسابقه اصلی در اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت حضوری برگزار می گردد. 
جوایز هر پایه در مسابقه اصلی 
/نفر اول : 20 میلیون ریال 
/نفر دوم : 15 میلیون ریال 
/نفر سوم : 10 میلیون ریال 
/نفر چهارم : 5 میلیون ریال 
/نفر پنجم :2.5 میلیون ریال 
محتوا مسابقه : علوم و ریاضی 
دومین مرحله آزمایشی در جمعه ۲۵ اسفند از ساعت ۱۲ الی ۱۵ برگزار خواهد شد. (مدت آزمون ۱ ساعت می باشد)

اطلاعیه مهم در زمینه امور آموزشی

 با توجه به زمان اندک به پایان سال تحصیلی و اهمیت امتحانات پایان سال پایه نهم همه باید اهتمام مضاعفی نسبت به مسائل آموزشی داشته باشیم تا ان‌شاءالله بهترین نتایج را کسب نماییم در این راستا به نکات زیر توجه فرمایید: 
۱. برنامه ریزی صحیح برای مرور درس های گذشته و مطالعه و تمرین برای درس‌های جدید. (الگوی آموزشی و زمان مطالعه مناسب قبلا در جلسات مشاوره مطرح شده در صورت ابهام و مشکل به دفتر پایه مراجعه کنید.) 
۲. زمان مناسب و مفید برای مطالعه دروس و تمرین داشته باشید. 
۳. از همین حالا حل نمونه سوالات امتحانات نهایی سال‌های گذشته را در برنامه داشته باشید.
  ۴. از دبیران خواسته می‌شود هر جلسه تا مقداری که بشود پرسش کلاسی (شفاهی یا کتبی) تا پایان سال داشته باشند. (برای دانش‌آموزان ضعیفی که توسط دبیر معرفی شوند برنامه جدایی خواهیم داشت.)
  ۵. شرکت در کلاس های مجازی تمرینی و پیشرفته را در برنامه داشته باشید. 
۶. نقص تکلیف ، نیاوردن تکلیف به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود و دانش آموزان خاطی جریمه درسی خواهند شد.۷. آزمون جامع ۲۷ اسفند ماه فرصت بسیار خوبی برای جبران نمرات گذشته است، برنامه ریزی برای آزمون جامع تستی ۲۷ اسفند ماه را در برنامه داشته باشید.
  ۸. کتاب کار علوم و ریاضی را با جدیت و دقت بیشتری مرور کرده و مورد توجه قرار دهید.
 ۹. توجه کامل به دروس در کلاس

بار دیگر، به یاری هم

می‌گویند هر قدر می‌توانید در کارهای خیر سهیم شوید؛ تا روزی که آدم‌ها را با نسبتشان با اعمال صدا می‌زنند، شما هم بین جمعیت سرتان را بلند کنید و بگویید «من هم بوده‌ام!» 
#طرح کرامت نام پویش ماست که در آن هر سال کنار شما به یاری خداوند، تعدادی بسته ارزاق برای خواهران و برادران نیازمند خود تهیه می‌کنیم. 
می‌توانید با معرفی به خیرین بانی و معرفی فروشندگان منصف و اهدای کالا های مورد نیاز به حساب کاربری زیر در این پویش مشارکت کنید. https://ble.ir/bornayan مهلت مشارکت: تا پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه #کانون_فارغ_التحصیلان_معلم

34 سال
تعداد سال سابقه فعالیت
3000
تعداد حدودی فارغ التحصیلان
12
تعداد کلاس های متوسطه 1
8
تعداد کارگاه ها

لحظه ای با بچه ها